وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش از برگزاری اولین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی خبر داد.

آرم ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ «غلامحسین سلیمانی» اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد اولین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی را برگزار کند. وی با بیان اینکه این مسابقه در چهار حوزه سامانه‌های زرهی، چرخدار، توپخانه و لیزر برگزار می‌شود، افزود : هدف از برگزاری این مسابقه ملی، بهره‌گیری از دانش طراحی صنعتی و علم دانشگاهی متخصصان در راستای تجهیز و بهینه کردن ادوات نیروی زمینی است. همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه استعدادیابی است.
فرمانده مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن گفت: در این مسابقه یک حوزه آزاد نیز ایجاد شده که شامل کانسپت تجهیزات رزم زمینی با اولویت لیزر است. سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه در نیمه تابستان امسال، فراخوان این مسابقه اعلام می‌شود، گفت: به جز جوایزی که برای سه نفر برگزیده این مسابقه در نظر گرفته شده، نفرات برتر مسابقه از اولویت جذب در یگان‌های صنعتی نیروی زمینی برخوردار هستند. وی افزود: همچنین آن دسته از شرکت‌کنندگان در این مسابقه که سربازی نرفته باشند، در صورتی که طرح برگزیده‌ای ارائه دهند، پروژه آن‌ها پروژه کسر خدمت محسوب و در گذراندن خدمت مقدس سربازی به این عزیزان کمک خواهد شد. سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه از همه نخبگان، جوانان و افراد صاحب سبک دعوت می‌کنیم تا در این مسابقه که بحث دفاع از کشور است با ما همراهی داشته باشند، تاکید کرد: مهمترین محصول برگزاری این مسابقه، افزایش ضریب امنیتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است. فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در ادامه گفت : تاکنون چندین خطوط اورهال و بازسازی نزاجا از جمله خطوط اورهال چیفتن، نفربر، ماشین آلات مهندسی و... توسط این مرکز احیا شده است. وی افزود : یکی از بحث‌های ما در مرکز زرهرن محمول کردن توپخانه و تاثیر و حجم آتش توپخانه است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته و توپ خودکششی ۱۵۵ عاشورا یکی از این موارد است که اخیرا با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش مسابقه طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی نزاجا
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 12:24 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب